Sant Cugat celebra la Festa Major entre el dijous 25 i el dilluns 29 de juny de 2026. La programació d’enguany inclou 205 activitats, i amb 82 entitats organitzant actes o espais de festa.
Dissabte, 27 de juny, a les 23.15 hores, Correfoc de Festa Major amb sortida i final a la plaça d’Octavià - Espai d’Arrel.
Amb els Diables de Sant Joan Despí, Diables de Cubelles, Diables de la Creu Alta de Sabadell, Tro de Falguera de Sant Feliu de Llobregat i Diables de Sant Cugat
Dos recorreguts simultanis:
- Recorregut “Infern”: pl. Octavià, c. Plana Hospital, c. Abat Armengol, c. de la Mina, c. Aymerich, c. Sant Martí, c. Sabadell, pl. Sant Pere, c. Major, pl. Octavià.
- Recorregut “Espurna”: pl. Octavià, c. Santiago Rossinyol, c. del Carme, c. Gorina, pl. Magí Bartralot, c. Gorina, pl. dels Quatre Cantons, av. Rius i Taulet, Baixada de Sant Sever, av. Catalunya, c. Enric Granados, pl. Sant Pere, c. Major, pl. Octavià.
Organitza: Diables de Sant Cugat
Dades Activitat
Data: Dissabte, 27 de Juny de 23:15 a 23:55
Preu: Gratuït
Organitza: Diables de Sant Cugat
Afegeix-ho al calendari
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok