NADAL 2025: Lectura dramatitzada: “Miserere!”

Dimarts, 09 de Desembre de 19:00 a 21:00

Sant Cugat celebra Nadal amb més de 300 activitats entre l’1 de desembre i el 5 de gener, amb 60 entitats implicades en la seva organització.

Dimarts, 9 de desembre, el Museu del Monestir acull, a les 19 hores, la Lectura dramatitzada: “Miserere!”, amb motiu del 25è aniversari de “Pedra i Sang”.

Lluís Calvo escriu aquesta peça està formada per dos monòlegs recitats per l’abat Biure i del noble Berenguer de Saltells, després de l’assassinat de l’abat la nit de Nadal a mans del noble a causa d’una herència. Cada personatge s’enfronta al seu futur i reflexiona sobre el seu passat; un, mentre espera el judici diví i l’altre, mentre està fugit i exiliat, i encara ple de ràbia.

Amb Carles Martínez com a abat Biure i Joan Berlanga com a Berenguer de Saltells. Direcció de Dolors Vilarasau

Abans de la lectura, hi haurà una presentació a càrrec de Josep M. Jaumà, autor de “Pedra i Sang” i de Lluís Calvo, autor de “Miserere!”

Cal inscripció prèvia a pedraisang@gmail.com

Activitat gratuïta. Aforament limitat

Organitza: Amics de Pedra i Sang i Ajuntament

Dades Activitat

Data: Dimarts, 09 de Desembre de 19:00 a 21:00

Preu: Gratuït

Organitza: Amics de Pedra i Sang i Ajuntament

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem