“Una marca no és ni un logo, ni una identitat, ni un producte”. Segons el coach Francesc Quer és una emoció projectada sobre un producte servei o persona o, en altres paraules, el que es provoca en els altres d’uns mateixos. Aquest expert en imatge personal ha estat el ponent d’una xerrada titulada Com treure el millor d’un mateix que s’ha fet al SC Trade Center amb la presència d’uns 25 empresaris i emprenedors.
Segons Quer "les persones tendim a catalogar altres persones de manera automàtica" i és per això que és tan important la primera impressió que malgrat tot ve condicionada per un entorn, prejudicis previs i l’entorn social. El consell del ponent per crear una bona imatge de marca és generar confiança i acompanyar-la de la transmissió d’una sensació positiva en els altres. Tot això tenint present que cada persona és diferent de les altres.
Un dels missatges més importants que Quer ha transmès és que les persones han de treure el màxim potencial diferencial de sí mateixos per ser més competitius. Un ha de definir la seva brújula personal, és a dir, s'ha de tenir clar quina és la missió de cada un, la visió (què es vol ser de gran), els valors i els objectius a curt i a mitjà termini.
Segons Quer "les persones tendim a catalogar altres persones de manera automàtica" i és per això que és tan important la primera impressió que malgrat tot ve condicionada per un entorn, prejudicis previs i l’entorn social. El consell del ponent per crear una bona imatge de marca és generar confiança i acompanyar-la de la transmissió d’una sensació positiva en els altres. Tot això tenint present que cada persona és diferent de les altres.
Un dels missatges més importants que Quer ha transmès és que les persones han de treure el màxim potencial diferencial de sí mateixos per ser més competitius. Un ha de definir la seva brújula personal, és a dir, s'ha de tenir clar quina és la missió de cada un, la visió (què es vol ser de gran), els valors i els objectius a curt i a mitjà termini.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok