El gurú de la tecnologia i fundador del Centre d'Emprenedoria de Massachusets Institute of Technology (MIT), Ken Morse, ha motivat i entusiasmat al centenar de persones que han assistit a la ponència que ha ofert aquest dimarts 5 de març a l'edifici d'Esade Creapolis.
Entre el centenar d'assistents, joves estudiants d'empresarials, alguns de l'MBA, però també empresaris amb ganes de reconvertir les seves empreses perquè siguin més competitives o experts en innovació i tecnologia, però tots amb l'objectiu d'escoltar els consells de Morse. Sota el títol Innovate or Die, l'expert i professor d'Esade a Sant Cugat ha explicat les claus per seguir vius en el món empresarial.
Amb un to amigable, proper, ple d'humor i fent ús constant d'exemples quotidians per explicar complexitats, Ken Morse s'ha pres la llicència d'interactuar amb els assistents per fer-los reflexionar sobre el què ha explicat. Entre d'altres ha advertit que el moment d'innovar per no quedar-se enrere és "ara, a Sant Cugat, Catalunya i Espanya". Morse també ha dit als assistents que la tecnologia és fonamental per seguir existint i que per ser competitius, cal ser-ho a través del preu, amb la introducció constant de productes innovadors o tenint un coneixement precís dels consumidors.
Entre el centenar d'assistents, joves estudiants d'empresarials, alguns de l'MBA, però també empresaris amb ganes de reconvertir les seves empreses perquè siguin més competitives o experts en innovació i tecnologia, però tots amb l'objectiu d'escoltar els consells de Morse. Sota el títol Innovate or Die, l'expert i professor d'Esade a Sant Cugat ha explicat les claus per seguir vius en el món empresarial.
Amb un to amigable, proper, ple d'humor i fent ús constant d'exemples quotidians per explicar complexitats, Ken Morse s'ha pres la llicència d'interactuar amb els assistents per fer-los reflexionar sobre el què ha explicat. Entre d'altres ha advertit que el moment d'innovar per no quedar-se enrere és "ara, a Sant Cugat, Catalunya i Espanya". Morse també ha dit als assistents que la tecnologia és fonamental per seguir existint i que per ser competitius, cal ser-ho a través del preu, amb la introducció constant de productes innovadors o tenint un coneixement precís dels consumidors.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok