Market Development: 10 anys proveint d’hostesses i serveis a empreses d’aquí i d’allà

L’empresa santcugatenca ha diversificat el negoci i a banda dels esdeveniments empresarials també ofereix càtering, el disseny d’estands i organització d’actes

Les hostesses que van participar al centenari FOTO: Cedida Les hostesses que van participar al centenari FOTO: Cedida
Mónika Blasco va fer fa 10 anys una cosa que avui en dia està a l’ordre del dia. Tenia 31 anys i estava sense feina quan va decidir capitalitzar l’atur i muntar una empresa. Era el que ara es diu una emprenedora. Una dècada més tard Market Development, la seva empresa d’hostesses especialitzada en esdeveniments i imatge, s’ha consolidat en un sector de molta competència i continua sent un valor sòlid malgrat la crisi que afecta molts dels seus clients.

Blasco recorda com d’una idea es va anar creant un projecte amb cara i ull gràcies al suport, entre d’altres, del desaparegut Jaume Tubau. “Em va presentar moltes empreses i em va ajudar molt amb el networking. També va ser clau aconseguir treballar pel Santcugatribuna; vam aconseguir fer molts contactes d’empreses i el boca orella i la nostra reputació de seriositat va fer la resta”.

Durant aquests anys, Market Development ha treballat per empreses com Gas Natural, Inditex, Adidas i l’hospital de la Vall d’Hebron. A més, el 2011 va guanyar el concurs per gestionar les hostesses de tots els programes de la TV3 i Catalunya Ràdio. Blasco explica que ara les coses són difícils per a tots, però tot i que el 2007 el volum de negoci era el doble, mantenen una facturació de mig milió d’euros. L’objectiu: aconseguir clients a l’exterior a mercats emergents com el xinès, l’àrab o el rus.

 
Comentaris

Destaquem