35a edició de la Nit Rotària

Dissabte, 30 de Maig de 20:00 a 23:00

Dissabte, 30 de maig, se celebra la 35a edició de la Nit Rotària, a les 20 hores, al Restaurant Masia Can Ametller.

El Rotary Club de Sant Cugat col·labora en la lluita contra la pòlio a través del lliurament anual dels premis Paul Harris Fellow i Venus de Sant Cugat. Durant l'esdeveniment es lliuraran les distincions de l'any 2026.

Premi Paul Harris Fellow

2026: Lluís Torner i Sabata, físic de referència internacional. Doctor en Física, catedràtic i fundador de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO), ha liderat la creació d’un centre de recerca capdavanter a nivell mundial en fotònica.

Premi Venus de Sant Cugat

2026: Fundació Vinne, entitat que treballa per connectar empreses i organitzacions socials amb l’objectiu de generar oportunitats i fomentar la inclusió. Amb valors com la solidaritat, l’esforç, la transparència i l’alegria, la Fundació Vinne construeix ponts que generen impacte real i transformador.

Durant la vetllada també es farà el lliurament de la recaptació del 19è concert “Música per a la Solidaritat”, celebrat el passat mes de març. Enguany, els fons es destinen a AFA Vallès Occidental (Associació de Familiars de persones amb Alzheimer).

La Nit Rotària també inclourà:

  • La incorporació d’un nou soci amb la imposició del PIN Rotary
  • El sorteig d’una obra d’art de l’artista Josep Roy cedida per l’entitat Amicart Valldoreix.
  • Espais de trobada i networking en un entorn proper i inspirador.

Preu sopar: 60€.
Inscripcions omplint aquest formulari.
Data límit de reserva: 25 de maig de 2026.

Fitxa de l'activitat:

Activitat: 35a edició de la Nit Rotària

Dia i hora: 30 de maig a les 20 hores

Lloc: Restaurant Masia Can Ametller

Preu: 60 € amb inscripció prèvia

Organitza: Rotary Club Sant Cugat

Dades Activitat

Data: Dissabte, 30 de Maig de 20:00 a 23:00

Preu: 60

Organitza: Rotary Club Sant Cugat

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem