Ja ha arribat la Festa Major

Doncs sí. Aquelles dates en que els Castellers de Sant Cugat tenim el “cuquet” que ens fa pessigolles a la panxa ja han arribat

La colla s’ha preparat adequadament per afrontar els reptes de màxims que s’ha proposat. L’assaig del passat divendres 22 de juny va ser extraordinari, tant per la qualitat de les proves: 2 de 7 sencer lligat només amb el folre, tres soques consecutives pujant la torre amb folre fins a quints i una darrera prova de 2 de 7 amb folre amb l’acotxador col·locat i l’anxaneta a dosos; com pel nombre de persones congregades a la Sala Canigó del Club Muntanyenc: unes 160!!

L’exigència d’aquest assaig va posar de relleu la gran dificultat que comporta el fer castells superiors al 4 de 8. Per altra banda, sembla, inusualment, que el 2 de 8 amb folre està més a punt que no pas el 3 de 8, però encara queden un parell de dies d’assaig i caldrà posar tota la carn a les graelles abans de poder decidir quins castells es porten a plaça.

Per a tranquil·litzar una mica els nervis, els gausacs varen actuar el diumenge 24 a Sant Joan Despí, on varen descarregar el 4 de 7 amb l’agulla, el 4 de 7 i el 3 de 7, a més del pilar de 5. Castells que comparats amb el que se’ns vol oferir per Festa Major semblen, equivocadament, poca cosa.

Recordeu: dissabte 30, a les 19h, a la Plaça de la Vila, actuació de vigílies. I diumenge 1, a les 18h, a la Plaça d’Octavià, actuació de Festa Major. No hi podeu faltar!!

Gausacs, amunt!

Segueix @IgnasiEscamilla a twitter

Més informació
 
Comentaris

Destaquem