Amb motiu del Dia Mundial de la Conscienciació sobre l'Autisme (2 d'abril), la Casa de Cultura acull el dissabte, 15 d'abril, el taller "Acompanyament emocional en els infants amb TEA". Un taller adreçat a pares, mares i familiars amb infants amb TEA.
Amb Lourdes Busquets, psicòloga sanitària i psicoterapeuta acreditada EFPA. Cdiap-Equip 40. Membre del Centre de Recerca i Formació Carrilet. Formació en Parent - infant Psychotherapy, Londres.
Objectius: Ens aproparem al món emocional dels infants amb TEA per tal de comprendre que hi ha al darrere d'algunes conductes que poden causar malestar i sentiments d'impotència. Es parlarà de la seva manera de percebre el món i del que anem aprenent a través de l'experiència per ser pares i mares.
Metodologia: Model de formació activa i participativa. Es crearà un espai on es reflexionarà conjuntament i s'oferiran recursos per a ajudar a continuar fent aquest acompanyament emocional.
Activitat gratuïta.
Cal confirmar assistència a: xaviersuner@santcugat.cat
Fitxa de l'activitat:
Activitat: Taller. "Acompanyament emocional en els infants amb TEA"
Dia i hora: 15 d'abril, de 9 a 12 hores
Lloc: Casa de Cultura
Preu: Gratuït, amb inscripció prèvia
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat, Centre educatiu i terapèutic Carrilet
Dades Activitat
Data: Dissabte, 15 d'Abril de 09:00 a 12:00 de 2023
Preu: Gratuït
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat, Centre educatiu i terapèutic Carrilet
Afegeix-ho al calendari
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok