2 medalles del Club Muntanyenc Sant Cugat en el Campionat de Catalunya

Va ser en el salt amb perxa i en el llançament de javelina de la categoria sub-18

Laia Ortolà i Adrià Sánchez (atletes del Club Muntanyenc Sant Cugat) van aconseguir pujar al podi en el Campionat de Catalunya d'atletisme sub-18, una competició que va tenir lloc a Girona el diumenge 21 de juny. Ortolà va penjar-se la medalla de plata en el salt amb perxa (amb una marca de 3,70 metres), mentre que Sánchez era bronze en el llançament de javelina (amb un llançament de 48,37 metres).

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem