Victòria importantíssima del DSV Club Voleibol Sant Cugat per certificar un any més la seva presència en el play-off al títol de la Superlliga Iberdrola, i és que les vermell-i-negres s'han imposat 3 a 1 al CV Sayre La Ballena, el dissabte 18 de març. El partit era a vida o mort, i és que el conjunt que perdés es quedava fora de les 6 primeres posicions, no obstant això, les santcugatenques han jugat un partit excels per optar per 3r any consecutiu a aixecar el títol.
Des del xiulet inicial, ambdós conjunts han sortit sobre el terreny de jocs conscients de tot el que estava en joc i fruit d'això s'ha mantingut la igualtat en els compassos inicials (6 a 6). Les locals, no obstant això, han fet un pas endavant en atac, i aprofitant l'encert d'Itziar López, han obert una escletxa en el marcador (14 a 10). Les visitants no han tirat en cap moment la tovallola, i han buscat jugades col·lectives per reenganxar-se en l'electrònic (18 a 16). En el tram final d'aquest primer set, però, les canàries no han estat gens precises i han permès al DSV Club Voleibol Sant Cugat sumar el primer punt (25 a 18).

Aina Berbel, en la victòria del DSV Club Voleibol Sant Cugat vers el CV Sayre CC La Ballena. FOTO: Mireia Norberto
En l'inici del segon parcial, les vermell-i-negres han sortit com un coet, amb una entonada Zoi Mavrommatis des dels remats (10 a 5). Tot i l'avantatge, el CV Sayre CC La Ballena no ha defallit i ha estat capaç de tornar a forçar la igualada en el duel (14 a 14) en uns bons minuts de les visitants, que a més han pogut acaronar el set (17 a 19). El DSV Club Voleibol Sant Cugat s'ha vingut amunt gràcies al suport de l'afició, ha pogut tornar a empatar el duel. El talent i la potència de les joves jugadores Itziar López i Zoi Mavrommatis ha estat al final fonamental perquè les santcugatenques encarrilessin el duel (25 a 22).
El conjunt visitant era conscient que havia de fer un pas endavant si volia capgirar l'enfrontament i així ha estat, i tot i uns grans minuts de Raquel Brun en l'inici del 3r set, les canàries han pogut posar terra per mig (8 a 15). Les vermell-i-negres no volien que tornessin fantasmes del passat i han intentat capgirar el marcador, però en aquest parcial, no ha estat suficient, decantant-se a favor del conjunt rival (16 a 25).

Raquel Brun, del DSV Club Voleibol Sant Cugat, ha estat clau en la classificació de les santcugatenques al play-off pel títol. FOTO: Mireia Norberto
El fet de perdre un set ha significat un cop d'atenció per a les locals, que han sortit amb una actitud renovada en el 4t parcial. Amb això, les santcugatenques s'han aferrat als atacs de Raquel Brun per tornar a agafar l'avantatge (11 a 7) i tornar a encarrilar així el duel. El partit, però, encara no estava resolt, i les vermell-i-negres han hagut de lluitar de valent davant un conjunt canari que encara no donava el partit per perdut (15 a 15). De nou, però, les visitants han patit una desconnexió, acumulant un seguit d'errors, que no ha perdonat el DSV Club Voleibol Sant Cugat per sentenciar el partit (25 a 17).
Amb aquesta victòria vers el CV Sayre CC La Ballena, conjunt que abans del partit ocupava la 5a posició de la classificació, les santcugatenques fan un pas en la taula i s'acomiaden de la fase regular en la 5a posició, amb 35 punts, 1 per sobre del CV Kiele Socuéllamos, 6è classificat, i 2 de les canàries, equip que s'ha quedat fora del play-off al títol. En els quarts de final de la competició, les vermell-i-negres es veuran les cares vers el Cajasol Voley Dos Hermanas, al millor de 3 partits.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.