El CD Terrassa i l'Atlètic, primers rivals a la Divisió d'Honor del Junior FC

Abans de debutar a la lliga, els dos equips ho faran als campionats de Catalunya, que començaran el cap de setmana del 9 i 10 de setembre

Els primers equips masculí i femení d'hoquei sobre herba del Junior FC iniciaran la lliga de Divisió d'Honor 2017-2018 contra el CD Terrassa i l'Atlètic Terrassa HC. El Junior FC masculí, que ha acabat la temporada 2016-2017 en la 5a posició de 10 equips amb 30 punts, visitarà el CD Terrassa, que ha estat 8è amb 11 punts, el diumenge 24 de setembre. En la 18a i última jornada de la Divisió d'Honor A Masculina, els de Sant Cugat jugaran el 13 de maig al camp de l'Atlético San Sebastián, que aquesta campanya estrenarà categoria després de finalitzar 3r a la Divisió d'Honor B, per darrere del Vallès Deportiu i Club Egara 1935 que són filials i no poden ascendir a la màxima categoria estatal.

Els altres rivals del Junior FC seran el FC Barcelona, el San Pablo Valdeluz-Complutense, l'RC Polo, el Club de Campo, el Club Egara, l'Atlètic Terrassa HC i l'RS Tenis.

El Junior FC femení rebrà l'Atlètic Terrassa HC

El Junior FC femení és l'actual subcampió de la Divisió d'Honor Femenina. FOTO: Lali Puig

El primer equip femení del Junior FC debutarà el diumenge 24 de setembre a la Divisió d'Honor Femenina a Sant Cugat, rebent l'Atlètic Terrassa HC, que ha mantingut la categoria després de superar el playout amb l'RS Tenis (3-2 i 0-2). Les de Terrassa han acabat la lliga regular 9es i penúltimes amb 10 punts. Per la seva banda, el Junior FC ha estat subcampió de lliga. Les blau-i-negres tancaran la lliga regular el 13 de maig a casa davant l'RC Jolaseta, en la 18a i última jornada de la màxima categoria estatal.

Els altres rivals del Junior FC seran el Club de Campo, el San Pablo Valdeluz-Complutense, l'RC Polo, el CD Terrassa, la Real Sociedad, el Club Egara i la UD Taburiente, que aquesta temporada 2016-2017 ha guanyat la lliga de 1a Divisió Femenina i ha aconseguit l'ascens.

Calendaris del Campionat de Catalunya

Els Campionats de Catalunya de Divisió d'Honor Masculina i Femenina començaran el cap de setmana del 9 i 10 de setembre. El català masculí comptarà amb la participació de 10 equips dividits en dos grups. El Junior FC ha estat enquadrat en el grup A i s'enfrontarà a l'Atlètic Terrassa HC, l'Egara 1935, el Línia 22 i l'RC de Polo. En el grup B hi competiran el CD Terrassa, el Club Egara, el FC Barcelona, el Pedralbes i el Vallés Deportiu. Les semifinals d'aquest Campionat de Catalunya es jugaran el dimecres 6 de desembre, i la final i el partit pel tercer i quart lloc, el diumenge 17 de desembre a les instal·lacions de l'RC Polo.

En el Campionat de Catalunya Femení, en el que hi participen 9 equips de Divisió d'Honor i 1a Divisió, el Junior FC jugarà en el grup B, amb el Castelldefels, el Club Egara B i l'RC Polo. En l'A hi ha l'Atlètic Terrassa HC, el CD Terrassa, el Club Egara, el FC Barcelona i el Línia 22. Les semifinals es jugaran el dimecres 6 de desembre, i la final i el partit pel tercer i quart lloc, el dissabte 16 de desembre al CD Terrassa.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem