El Club Esportiu Valldoreix ha organitzat, amb la col·laboració de la Fundació Barcelona Total Tennis, amb molt bona nota, el primer Congrés Nacional de Tennis i Pàdel a les seves instal·lacions, aquest dissabte, 21 d'octubre. Hi han participat una cinquantena de congressistes procedents de diferents punts de l'Estat espanyol, com el País Basc, Madrid, València i Illes Balears, i de diferents ciutats de Catalunya. El congrés ha comptat amb el suport de les federacions catalanes i espanyoles de tennis i pàdel. Aquest primer congrés mundial de tennis i pàdel s'ha emmarcat dins del programa d'actes del 50è aniversari del CE Valldoreix i ha nascut amb la intenció de consolidar-se i ser un referent a l'Estat espanyol.
Riba: "Estem il·lusionats en fer una segona edició"

Albert Riba, el director del primer Congrés Nacional de Tennis i Pàdel, ha fet un balanç "molt positiu. Les ponències han estat molt interessants i l'organització ha estat molt bé. Estem il·lusionats en fer una segona edició. Els presidents de les federacions catalanes de tennis i pàdel ens han dit que ens seguiran donant suport, fins i tot, una mica més".
Ponents d'elit
Els ponents que han participat en les taules rodones o als clínics són primeres espases del món del tennis i del pàdel. En representació del tennis hi han press part personalitats destacades com Alex Corretja, Francis Roig, Miguel Crespo, Jordi Tamayo, Dr. Ángel Ruiz Cotorro, David Sanz, Jordi Vilaró i David Serrahima. El pàdel ha estat representat per Marcela Ferrari, Pere Hernández, Paula Eyheraguibel, Ari Sánchez, Ricky Martínez, Toni Martínez, Teddy Puig i Guillem Botí. També hi ha estat present el psicòleg esportiu Pep Marí.
D'altra banda, durant la clausura del congrés, el Club Esportiu Valldoreix ha fet un homenatge a l'extennista professional Jordi Arrese, en reconeixement a la seva trajectòria esportiva.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok