El Junior FC de futbol suma els primers tres punts en la quarta jornada de lliga

Un gol de David Bartumeus en el minut 43 de la segona part dona al seu equip una victòria molt important davant el CD Fontsanta-Fatjó

El primer equip del Junior FC ha aconseguit els primers 3 punts a la lliga del grup 3 de 2a Catalana, en la 4a jornada. Els blau-i-negres han superat (3-2) el CD Fontsanta-Fatjó, que compta amb un balanç al campionat d'1 victòria i 3 derrotes. L'enfrontament s'ha disputat aquest dissabte, 23 de setembre, a la tarda, al Junior FC. Després de perdre amb el CE Olímpic Can Fatjó de Rubí (1-0), la UE Rubí (1-4), i la FE Atlètic Vilafranca (4-2), el Junior FC ha sumat 3 punts d'or que li permeten abandonar la 18a i última posició a la classificació.

En una primera meitat molt ensopida, ambdós equips han gaudit d'ocasions per marcar. El CD Fontsanta-Fatjó ha disposat de tres ocasions en els minuts 3, 11 i 24, tot i que ha estat el Junior FC el que les ha tingut més clares. Joan Garriga, en el minut 16, i Albert Sánchez i David Bartumeus, en la mateixa jugada en el minut 45, han tingut ocasions claríssimes de gol.

5 gols en 45 minuts

Álex Pérez, de falta directe, ha fet l'1 a 0. FOTO: Lali Puig

En el segon temps, Bartumeus ha tornat a tenir una altra ocasió molt clara, en el minut 9. I en els minuts 13 i 16, Álex Pérez, de falta directa, i David Bartumeus, gràcies a una passada d'Aaron Almansa, han situat el marcador amb un 2 a 0. Però el CD Fontsanta-Fatjó ha reaccionat amb contundència i en tan sols 4 minuts, en els minuts 26 i 30 ha empatat el partit. Finalment, en el minut 43, Joan Garriga fa un excel·lent passada a David Bartumeus, que amb una rematada de cap supera el porter visitant i estableix el 3 a 2 definitiu.

L'entrenador del Junior FC, Hans Schönhöfer, ha explicat després del partit que "hem aconseguit 3 punts que ens alliberen una mica d'aquesta pressió que té el jugador de veure com l'equip va últim a la classificació. Una victòria que és important perquè creiem en el treball que estem fent. Hem donat un pas de gegant endavant i això ens permetrà afrontar els partits amb més tranquil·litat".

El Junior FC visita el líder, l'FA Espluguenc

En la 5a jornada de lliga, el Junior FC visitarà el pròxim diumenge, 1 d'octubre, a les 12 hores, el líder, l'Espluguenc FA, a Esplugues de Llobregat.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem