El Club Esportiu Valldoreix ha estat escenari d'una de les proves del circuit Babolat Cup, en una prova disputada entre el divendres 28 d'octubre i el diumenge 6 de novembre. Amb això, 4 joves tennistes han sortit vencedors d'aquesta competició, en les categories aleví i infantil, en una prova que puntua pel rànquing estatal.
Pel que fa a la categoria aleví, Carlos Marín s'alçava amb la victòria en el masculí, després de guanyar a Jinhong Yang per 7 a 5 i 6 a 1. En el cas del femení, Laia Gavaldà s'imposava en la final a la cap de sèrie número 1, Liliana Lopez, per 6 a 2 i 6 a 3.
D'altra banda, i en la categoria infantil masculí, Alex Escofet era el vencedor, guanyant la final a Antonio Zafra Luque per 6 a 3 i 6 a 2. Finalment, la tenista Maria Palacios derrotava en la final femenina a Alexia Garrido per 6 a 2 i 6 a 1.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.