Jordi Torras imparteix un clínic a 25 joves en el campus del Futbol Sala Sant Cugat

El jugador del FC Barcelona, que enguany ha guanyat lliga i copa, ha realitzat diverses activitats amb els participants

Jordi Torras, jugador del Barça de futbol sala, ha estat el protagonista aquest dimecres del Campus del Futbol Sala Sant Cugat, que se celebra des del 27 de juny a les pistes municipals de Sant Francesc. Torras ha dirigit un clínic en el qual han participat un total de 25 joves.

El flamant campió de lliga i Copa a Divisió d'Honor ha conduït diverses activitats i ha participat en partits entre els nois, on ha demostrat la seva qualitat. Després també s'ha obert un torn de preguntes, on els presents han pogut conèixer de primera mà l'experiència personal de Torras i el treball que exigeix arribar a l'elit del futbol sala. Finalment, ha firmat autògrafs a tothom.

Aquest clínic s'emmarca en el Campus del Futbol Sala Sant Cugat, que seguirà actiu els matins de dilluns a divendres fins el 29 de juliol.

 
Comentaris

Destaquem