El primer equip masculí del Patí Hoquei Club Sant Cugat pot aconseguir l'ascens a OK Lliga Masculina aquest dissabte, 28 d'abril, al Pavelló 2 de la ZEM Rambla del Celler. Per ascendir, els vermell-i-negres han de guanyar dissabte, a les 20.30 hores, al 8è classificat de 14 equips, el CP Vilafranca, que té 33 punts. A més, el partit entre el CP Taradell, 4t amb 36 punts, i el CH Mataró (35 punts), ha d'acabar amb empat. Si no és així, el CP Alcobendas, 3r amb 37 punts, hauria de perdre a casa amb el CP Rivas Las Lagunas, 13è i penúltim amb 10 punts i ja descendit de categoria, i el CP Manlleu, 6è amb 35 punts, també hauria de perdre a la pista del 14è i últim, l'RC Jolaseta (6 punts), ja descendit.
L'Olimpyc i el FS Sant Cugat volen evitar el descens
L'Olimpyc Floresta FS i el Futbol Sala Sant Cugat afronten les últimes jornades de lliga amb l'objectiu de no perdre la categoria. L'Olimpyc, 14è i antepenúltim amb 23 punts i en zona de descens -baixen els 3 últims classificats-, rep dissabte el segon, el CFS Manresa, amb 62 punts. Només falten 3 jornades perquè acabi la lliga.
El FS Sant Cugat, per la seva banda, que és 13è amb 24 punts en la primera plaça de salvació -baixen els 3 últims classificats-, rep dissabte el Premià de Mar CFS, 12è amb 31 punts. Falten 4 jornades perquè acabi la lliga.
El Sant Cugat i el Junior FC lluiten per no baixar
Quan falten 5 jornades perquè acabin les seves respectives competicions, els primers equips del Sant Cugat FC i Junior FC continuen lluitant per evitar el descens de categoria. El Sant Cugat FC, 17è i antepenúltim amb 30 punts, visita dissabte el camp de la UE La Jonquera, 10è amb 39 punts.
El Junior FC, per la seva banda, que és 13è de 18 equips amb 35 punts (en la primera plaça de salvació), juga diumenge al terreny de joc de la UD Can Trias, 6è amb 46 punts.
Dissabte, 28 d'abril:
-FUTBOL MASCULÍ: UE La Jonquera (10è, amb 39 punts)-Sant Cugat FC (17è i antepenúltim, amb 30 punts). 16.30 hores. Falten 5 jornades.
-FUTBOL SALA MASCULÍ: Olimpyc Floresta FS (14è i antepenúltim, amb 23 punts)-CFS Manresa (2n, amb 62 punts). 18 hores. Falten 3 jornades perquè acabi la lliga.
-FUTBOL SALA MASCULÍ: FS Sant Cugat (13è, amb 24 punts)-Premià de Mar CFS (12è, amb 31 punts). 18 hores. Falten 4 jornades perquè acabi la lliga.
-HOQUEI SOBRE PATINS MASCULÍ: PHC Sant Cugat (1r, amb 44 punts)-CP Vilafranca (8è, amb 33 punts). 20.30 hores. Falten 4 jornades perquè acabi la lliga.
-BÀSQUET MASCULÍ: UE Sant Cugat (3r, amb 41 punts)-CE Sant Nicolau (14è i últim, amb 26 punts). 20.30 hores. Falten 2 jornades perquè acabi la lliga.
Diumenge, 29 d'abril:
-HOQUEI SOBRE HERBA FEMENÍ: Junior FC (4t, amb 27 punts)-San Pablo Valdeluz-Complutense (3r, amb 31 punts). 12 hores. Falten 3 jornades perquè acabi la lliga.
-FUTBOL MASCULÍ: UD Can Trias (6è, amb 46 punts)-Junior FC (13è, amb 35 punts). 12 hores. Falten 5 jornades perquè acabi la lliga.
-HOQUEI SOBRE HERBA MASCULÍ. RS Tenis (8è i antepenúltim, amb 10 punts)-Junior FC (3r, amb 31 punts). 12.30 hores. Falten 3 jornades perquè acabi la lliga.
-FUTBOL FEMENÍ: Sant Cugat FC (8è, amb 33 punts)-CE Pontenc (13è i antepenúltim, amb 25 punts). 16.30 hores. Falten 3 jornades perquè acabi la lliga.
-HANDBOL: CH Sant Esteve de Palautordera (15è i penúltim, amb 11 punts)-CH Sant Cugat (10è, amb 22 punts). 18.05 hores. Falten 2 jornades perquè acabi la lliga.
-BÀSQUET MASCULÍ: CN Caldes (12è, amb 37 punts)-Qbasket Sant Cugat (7è, amb 39 punts). 18.45 hores. Falten 4 jornades perquè acabi la lliga.
-BÀSQUET FEMENÍ: CB Sant Just (13è, amb 34 punts)-UE Sant Cugat (8è, amb 40 punts). 19 hores. Falten 4 jornades perquè acabi la lliga.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok