La Penya Blaugrana Sant Cugat puja a Tercera Catalana

Els santcugatencs perden a Polinyà per 3 gols a 1 en el partit de tornada de la promoció d'ascens però pujen gràcies al 2 a 0 del partit d'anada

El primer equip de la Penya Blaugrana Sant Cugat-Escola de Futbol Hristo Stòitxkov jugarà la pròxima temporada a Tercera Catalana, després d'obtenir l'ascens aquest diumenge al camp de l'Atlètic Polinyà. Els santcugatencs, malgrat que han perdut per 3 gols a 1, han fet bo el 2-0 del partit d'anada d'aquesta promoció d'ascens.

El partit ha començat de la pitjor manera, amb un 2-0 inicial quan només s'havien jugat els primers quinze minuts. No obstant, Carlos Puente, abans del descans, ha reduit distàncies amb un gol que obligava als locals a fer-ne dos més. Al segon temps el Polinyà ha tornat a marcar però no ha arribat a fer el quart que hagués fustrat l'ascens del conjunt santcugatenc.

Paco Pareja, tècnic de la Penya Blaugrana Sant Cugat, ha explicat que “hem assolit l'ascens, que és el que volíem, davant un equip molt fort”. Pareja ha assegurat que ha estat “un partit molt difícil”.

Amb aquest ascens, la Penya Blaugrana Sant Cugat serà el el tercer equip sènior de la ciutat juntament al Junior FC B, que també juga a Tercera. Aquest ha estat el primer any que el primer equip forma part de l'Escola de Futbol Hristo Stòitxkov.

Un ascens treballat
La Penya Blaugrana va finalitzar la temporada regular amb un balanç de 16 victòries, 2 empats i 4 derrotes. “Hem anat de menys a més”. Pareja ha destacat també que “no hem tingut cap expulsió en tot l'any”. Pel que fa a la seva continuitat al capdavant de l'equip, l'entrenador ha comentat que vol seguir però “això no ho decideixo jo, ho ha de fer la directiva”. Aquesta ha estat la seva primera temporada amb el primer equip, però fa set anys que té al seu càrrec equips de base de l'escola de futbol.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem