El femení de l'Oxigen Patí Hoquei Club Sant Cugat debutarà en la World Skate Europe Cup, la segona màxima competició continental, davant l'ACD Gulpilhares de Portugal, un cop realitzat el sorteig. Amb això, les vermell-i-negres jugaran per primera vegada competició europea i ho faran disputant la 1a eliminatòria de la competició, que es jugarà el dissabte 22 de novembre (anada) i el dissabte 13 de desembre (tornada).
El rival de les santcugatenques va aconseguir classificar-se per a la fase pel títol de lliga en el campionat de Portugal, on va acabar en la 7a posició. "El rival va arribar l'any passat a la Final Four de la competició. A més, ha estat el campió de Portugal de la categoria sub-19 i diferents jugadores del club van participar en el darrer Europeu sub-17, que es va disputar a França. Tot això demostra que és un equip que està treballant i fent bé les coses. Serà una eliminatòria competida i difícil, que hem d'afrontar amb la màxima ambició possible", ha afegit el tècnic de l'Oxigen PHC Sant Cugat, Borja Ferrer.
El guanyador d'aquesta eliminatòria es veurà en els quarts de final davant l'US Coutras RH de França, conjunt que va acabar en la 3a posició de la seva competició domèstica.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok