El jugador santcugatenc Pau Víctor tanca la seva etapa al FC Barcelona després de signar un contracte de llarg termini amb el Sporting Clube de Braga. L’operació, oficialitzada aquest divendres, ascendeix a 12 milions d’euros fixos més 3 en variables. El jugador ja ha viatjat a Portugal per passar el reconeixement mèdic abans de signar el seu nou contracte.
Pel que fa a la seva trajectòria recent, Pau Víctor ha tingut protagonisme limitat amb el primer equip del Barça. Ha jugat 29 partits, acumulant només 379 minuts i anotant dos gols durant la temporada 2024‑25 sota el comandament de Hansi Flick.
Previ a això, va culminar la seva cessió al Barça Atlètic amb una campanya excepcional: 20 gols en la Primera RFEF, convertint-se en pitxitxi i peça clau del filial.
En un comunicat a les xarxes, el mateix Pau Víctor ha transmès el seu agraïment al club blaugrana i ha expressat orgull per la seva estada a la Masia i al primer equip, assegurant que seguirà sent “sempre culer”
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok