El Qbsaket Sant Cugat presenta els seus 380 jugadors

El club santcugatenc compta amb 36 equips i presumeix de tenir la majoria de jugadors de la ciutat

El Qbasket Sant Cugat ha fet la presentació dels seus 380 jugadors en una celebració on s'ha desfermat la rauxa i la disbauxa, el dissabte 1 de novembre al pavelló 3 de la ZEM Rambla del Celler. El pavelló, així, s'ha tenyit de taronja i negre per presentar tots els equips que conformen el club santcugatenc aquesta temporada 2025/2026.

Presentació d'equips del Qbasket Sant Cugat de la temporada 2025/2026. FOTO: Arnau Padilla (TOT Sant Cugat)

Durant la celebració, el president del Qbasket Sant Cugat, Nacho Pala, ha tret pit dels valors del club i ha assenyalat treballar per "fer créixer la branca femenina". Per la seva banda, la regidora d'Esports de l'Ajuntament de Sant Cugat, Núria Escamilla (Junts), ha celebrat la massa social del club: "La vostra empenta social és molt important. Hi ha una cohesió molt visible, i això és possible perquè la majora d'entrenadors també són jugadors. Estem molt contents de comptar amb un club a Sant Cugat que treballar per créixer en qualitat i valors".

Aquesta temporada, el club està format per 36 equips:

  • 1 baby bàsquet
  • 2 escoltes (1 masculí i 1 femení)
  • 3 preminis (2 masculins i 1 femení)
  • 6 minis (4 masculins i 2 femenins)
  • 4 preinfantils (2 masculins i 2 femenins)
  • 4 infantils (3 masculins i 1 femení)
  • 6 cadets (5 masculins i 1 femení)
  • 3 júniors (2 masculins i 1 femení)
  • 6 sèniors (4 masculins i 2 femenins)
  • 1 equip de 3x3


El colofó de la celebració ha estat una rifa solidària per als seus projectes al Senegal.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem