El Club de Rugby Sant Cugat ja té nou entrenador per al seu sènior femení. Joseph Claes assumirà el càrrec de primer tècnic de cara a la nova temporada, prenent el relleu de Panchi Castroviejo després de dues campanyes al capdavant del conjunt.
Australià de naixement, Claes acumula més de 25 anys d'experiència en el món del rugbi com a entrenador, docent i exjugador d'alt nivell. Al llarg de la seva trajectòria ha desenvolupat la seva carrera tant a Austràlia com a Espanya, aportant una àmplia experiència en la formació i el desenvolupament de jugadors. El tècnic no és un desconegut al club. Aquesta serà la seva tercera temporada al Rugby Sant Cugat, després de formar part de l'estructura tècnica durant els dos darrers cursos. L'última temporada va exercir com a entrenador principal del sub-18, consolidant-se com una figura de confiança dins del projecte esportiu.
Amb tot, Claes substitueix a la banqueta a Panchi Castroviejo, que tanca una etapa de dos anys amb un balanç esportiu molt destacat. Sota la seva direcció, el Rugby Sant Cugat va conquerir el Campionat d'Espanya de Rugbi a 7 la temporada 2024/25, va assolir el subcampionat de la Copa de la Reina el mateix curs i, més recentment, el subcampionat de la Supercopa d'Espanya (2025/26).
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok