El futbolista santcugatenc Óscar Coll ha finalitzat subcampió del Mundial de Clubs de la Kings League, la competició de futbol amateur creada per Gerard Piqué i Ibai Llanos. Coll ho ha fet amb el Porcinos FC, equip del qual el president és precisament Ibai Llanos, després de perdre la final per 6 a 3 davant Los Troncos FC, el dissabte 14 de juny.
Amb anterioritat, l'equip de Coll va eliminar en les semifinals al brasiler Furia FC, de Neymar Jr, per 5 a 4, al també brasiler Dendele FC per 5 a 6 i en els vuitens de final a xBuyer Team per 8 a 7. En les primeres rondes, a més, Porcinos FC va derrotar a l'americà Miami 7 per 5 a 4 i a Ultimate Móstoles per 3 a 7, en un partit en el qual el santcugatenc va anotar un gol.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok