Buscar pis d'estudiants a través de les xarxes socials

Es tracta d'una iniciativa per facilitar la cerca de pisos i habitacions de lloguer als estudiants de Catalunya

Les xarxes socials s'han convertit en una eina gairebé imprescindible per a molts. Més enllà dels usos socials i personals que els donem, també poden servir per trobar feina, o buscar pis. Aquest és el cas del projecte Pisos d'Estudiants, una plataforma que ajuda a trobar pis als estudiants catalans i que és visible a la web, al Facebook i també al Twitter

Pisos d'Estudiants va néixer fa un parell d'anys de la mà de dos joves osonencs que durant els seus estudis universitaris es van trobar amb moltes dificultats a l'hora de buscar pis. Asseguren que "no hi havia cap pàgina web especialitzada amb estudiants i el nostre objectiu va ser crear-ne ". Així van posar en marxa aquest projecte que actualment compta amb més de 1.000 persones registrades. El portal web que ofereix pisos i habitacions de lloguer a les quatre províncies catalanes "volíem que sigués útil per a tots els estudiants de Catalunya", tot i que actualment l'estan ampliant per arribar a les altres comunitats autònomes. 

Com funciona? 
Per accedir a les ofertes de pisos només cal registrar-se gratuïtament a la seva pàgina web. Aleshores ja pots interactuar amb aquelles ofertes que t'agradin o també informar als altres usuaris de les teves necessitats, en cas que siguis tu el que ofereixes un pis o una habitació per llogar. Et pots crear un perfil i allà hi pots  penjar fotografies de de l'habitació que llogues i informació personal i de contacte per establir vincles amb possibles companys de pis. Tots els pisos tenen la situació, el preu i una petita descripció de l'habitacle. A més la pàgina web està en català, castellà i anglès "per fer-la accessible a tothom", comenta l'Alba. 

Pisos d'Estudiants a Sant Cugat
La cerca de pisos es fa d'acord amb l'àmbit territorial que vulguis des de la província fins l'àrea del municipi escollit. Actualment, a través d'aquesta xarxa, a Sant Cugat hi ha tres ofertes de pisos i una persona que busca allotjament.  

Els creadors
L'Alba Colomer té 23 anys i és llicenciada en Comunicació Audiovisual. Durant els anys d'estudi a la universitat es va trobar amb molts problemes per buscar pis perquè explica que no existia cap pàgina web ni bloc dedicat exclusivament a oferir pisos per a estudiants a Catalunya. El Marc Canadell té 30 anys, és informàtic i és qui ha dissenyat el portal d'Internet i tota la logística tecnològica per tirar endavant el projecte.

 
Comentaris

Destaquem