Durant els mesos d'estiu, quan la gent marxa de vacances, és quan es registren més casos de robatoris a Sant Cugat. Per aquest motiu, és important seguir algunes recomanacions per tal d'evitar que entrin a casa.
L'inspector en cap de la Policia Local, Josep Maria Escarré, ha donat consells útils als santcugatencs perquè no els entrin a robar a casa.
Mesures preventives:
L'inspector en cap de la Policia Local, Josep Maria Escarré, ha donat consells útils als santcugatencs perquè no els entrin a robar a casa.
Mesures preventives:
- No dir en llocs públics on es va de vacances, els dies que es marxen, etc. "Mai saps qui et pot estar escoltant i amb una simple conversa pots donar totes les pistes que els lladres necessiten per saber que no ets a casa".
- Intentar que la bústia no es vegi plena ja que "és un símbol clar de que fa dies que no hi ha ningú".
- És important deixar alguna persiana mig oberta llums de baix consum encesos per fer veure que hi ha algú.
- També es recomana deixar una còpia de les claus de casa als veïns "perquè hi puguin fer un cop d'ull si és necessari".
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok