La privatització dels túnels que gestiona Tabasa (els de Vallvidrera i el del Cadí) comença ara un nou cicle de negociacions entre la Generalitat i les empreses que proposin fer-se'n càrrec.
El concurs del Departament d'Economia de la Generalitat s'ha declarat desert perquè només Abertis va fer una proposta i sense marcar un pressupost fixe.
Per aquest motiu, la Generalitat ha iniciat converses privades amb possibles empreses concessionàries per escollir la que s'encarregarà de la gestió, la conservació i l'explotació del tram de Barcelona i Sant Cugat dels túnels de Vallvidrera, el túnel del Cadí i la carretera GIV-4082 d'Alp, a la Cerdanya.
El concurs del Departament d'Economia de la Generalitat s'ha declarat desert perquè només Abertis va fer una proposta i sense marcar un pressupost fixe.
Per aquest motiu, la Generalitat ha iniciat converses privades amb possibles empreses concessionàries per escollir la que s'encarregarà de la gestió, la conservació i l'explotació del tram de Barcelona i Sant Cugat dels túnels de Vallvidrera, el túnel del Cadí i la carretera GIV-4082 d'Alp, a la Cerdanya.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok