Innovació i diferenciació

Mc Donald's, molt més que hamburgueses

Per a McDonald’s, mantenir-se líder en el seu sector és un repte diari que forma part del seu ADN i de la seva filosofia. Fer servir productes del país per elaborar tots els seus plats fa que el que t’estàs menjant sigui súper fresc.

La recent renovació de la imatge i de l’interiorisme dels seus establiments fa que els sentim més propers i adaptats a les tendències europees, més “eco”. El manteniment de la relació qualitat preu del producte, malgrat la inestabilitat del mercat i la feroç competència, ha demostrat que és la línia a seguir en el futur.

Factors com una acurada atenció al client, una higiene impecable, la cuina vista, la incorporació de la tecnologia EasyOrder per comandes ràpides... tot això amb una oferta renovada de forma periòdica (sense oblidar-nos dels bàsics de tota la vida!), fa que el seu model de negoci, sempre a la recerca de la diferenciació, sigui un èxit.

La nova incorporació de la temporada, i que no podeu deixar de tastar, és la Grand McExtrem Bibo by Dani Garcia, creada per aquest xef malagueny amb 2 estrelles Michelin. Es tracta d’una nova recepta elaborada amb carn 100% bovina extremenya, amb pa brètzel i algun altre ingredient secret que deixarem que descobriu per vosaltres mateixos. Ens veiem a McDonald’s, un restaurant recomanat per a tota la família!

La nova hamburguesa de Mc Donald's l'ha creat el xef Dani Garcia. FOTO: cedida

 
Comentaris

Destaquem