L’eficàcia empresarial

L’eficàcia directiva recau en una bona gestió dels recursos i del temps utilitzat en cada tasca empresarial

Però els directius es troben immersos entre l’estrès, les pressions i els contratemps que impedeixen que els resultats de l’empresa arribin a complir-se. Per això, és de gran rellevància que les persones es trobin en benestar amb si mateixes per arribar a l’eficàcia empresarial.

Un dels problemes habituals en el dia a dia en el treball és l’estrès, que afecta a la salut psicològica i física dels treballadors.

Segons l’Institut Nacional d’Estadística, el 50% dels espanyols directius estan estressats, fet que pot comportar a no desenvolupar les seves responsabilitats tal i com haurien de fer-ho.

Per això, des de Zen & Management s’aposta per resoldre els problemes laborals mitjançant tècniques especialitzades en la resolució de conflictes i en la meditació.

D’aquesta manera, directius professionals i els seus respectius equips adquireixen les tècniques i habilitats necessàries per aconseguir l’eficàcia en els seus treballs. Per exemple, per superar els bloqueigs empresarials es recomana el coaching directiu, que aconsegueix augmentar la confiança en un mateix, centrar-se mentalment per ser més eficaç detectant el moment adequat d’actuació.

 
Comentaris

Destaquem