Sant Cugat Comerç enceta una campanya per fer valdre els valors de la compra reposada

La campanya, que porta per títol 'Slow Shopping' vol emfatitzar en els valors del comerç local i revertir els hàbits de consum dels santcugatencs "per tenir una vida més tranquil·la"

Sant Cugat Comerç vol fer front a les complicacions que està patint en els darrers anys, sobretot per l'explosió de la compra per Internet, que ha afectat molt als hàbits de compra de la societat. En aquest sentit, 'Slow Shopping' -així es titula la campanya- té l'objectiu de focalitzar en els valors de la compra de proximitat, el fet que el comerciant tingui un tracte amb el client, i el fet que el client pugui palpar allò que compra. "Sant Cugat Comerç proposa canviar els hàbits per tenir una vida més tranquil·la", ha explicat Jesús Carballo, gerent de l'associació.

 

La campanya serà de llarg recorregut, i el primer que es farà serà col·locar planells informatius sobre el comerç, així com una forta tasca en les xarxes socials i col·locació de publicitat en mitjans locals. De fet, Sant Cugat Comerç ha comprat el domini slowshopping.cat/, on s'explica tot allò referent a la campanya. Posteriorment, l'associació generarà un catàleg de valors de qualitat, que cedirà als comerciants perquè els apliquin en els seus establiments, amb l'objectiu de cercar el canvi d'hàbits dels consumidors. "Necessitem una revolució. No podem anar en contra de la venda en línia, i ens toca vendre uns altres valors", ha explicat Carballo.

Un cop s'hagi fet la tasca de difusió, durant l'any 2020 està previst que els establiments s'adhereixin a la campanya. "Slow Shopping és gaudir de les compres. Tindrem venda en línia, però anirem més pausadament", ha afirmat el gerent de Sant Cugat Comerç.


 

 
Comentaris

Destaquem