Publireportatge
L’administració de finques és un servei amb una clara sinergia amb els serveis immobiliaris que la marca ofereix fa anys, però a Soler Finques ens expliquen que han volgut iniciar aquest departament quan han creat l’equip de persones i s’han fornit de les eines amb el llistó de la qualitat, honestedat i professionalitat amb què la marca ens ofereix la resta dels seus serveis.
I més en l’administració de comunitats, ja que segons el gerent, Xavier Soler: “Hem comprovat en el mercat que és una tasca amb un alt contingut de conflictivitat i insatisfacció, i estem preparats per prestar aquest servei amb honestedat, transparència en tots els processos, servei i preocupació per la comunitat, mediació dels conflictes que en puguin sorgir, auditoria estricta de la despesa per rebaixar la quota, amb proactivitat, amb comptes bancaris separats, no cobrem comissions, exquisit tracte al client, volem ser un administrador com ha de ser”.
La seva principal innovació és la recuperació d’antics valors, per combinar-los amb les més modernes tecnologies per agilitzar la comunicació. Un altre valor afegit és la seva especialització com a mediadors, per tal de consensuar els diferents punts de vista que sempre tenen els membres d’una comunitat i harmonitzar la convivència entre veïns. I, per suposat, són coneixedors propers de la situació econòmica, i el seu principal esforç va dirigit d’entrada a rebaixar la quota de la comunitat, millorant-ne els serveis; és possible, ens asseguren: “Renegociant contractes, cercant nous proveïdors, retirant comissions, esforçant-nos tots més...”.
A Soler comercialitzen, rehabiliten i ara administren finques amb una romàntica premissa: “Sabem que és un impossible, però volem satisfer tothom, treballem perquè cadascun dels nostres clients quedi encantat, sigui quin sigui el servei que la nostra marca li proporcioni”.
L’administració de finques és un servei amb una clara sinergia amb els serveis immobiliaris que la marca ofereix fa anys, però a Soler Finques ens expliquen que han volgut iniciar aquest departament quan han creat l’equip de persones i s’han fornit de les eines amb el llistó de la qualitat, honestedat i professionalitat amb què la marca ens ofereix la resta dels seus serveis.
I més en l’administració de comunitats, ja que segons el gerent, Xavier Soler: “Hem comprovat en el mercat que és una tasca amb un alt contingut de conflictivitat i insatisfacció, i estem preparats per prestar aquest servei amb honestedat, transparència en tots els processos, servei i preocupació per la comunitat, mediació dels conflictes que en puguin sorgir, auditoria estricta de la despesa per rebaixar la quota, amb proactivitat, amb comptes bancaris separats, no cobrem comissions, exquisit tracte al client, volem ser un administrador com ha de ser”.
La seva principal innovació és la recuperació d’antics valors, per combinar-los amb les més modernes tecnologies per agilitzar la comunicació. Un altre valor afegit és la seva especialització com a mediadors, per tal de consensuar els diferents punts de vista que sempre tenen els membres d’una comunitat i harmonitzar la convivència entre veïns. I, per suposat, són coneixedors propers de la situació econòmica, i el seu principal esforç va dirigit d’entrada a rebaixar la quota de la comunitat, millorant-ne els serveis; és possible, ens asseguren: “Renegociant contractes, cercant nous proveïdors, retirant comissions, esforçant-nos tots més...”.
A Soler comercialitzen, rehabiliten i ara administren finques amb una romàntica premissa: “Sabem que és un impossible, però volem satisfer tothom, treballem perquè cadascun dels nostres clients quedi encantat, sigui quin sigui el servei que la nostra marca li proporcioni”.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok