Ángel Corella estrena el dia 17 d'abril a Nova York Pálpito, el nou espectacle de la seva companyia. Per enllestir tots els detalls, el ballarí ha estat aquests dies al Teatre-Auditori de Sant Cugat assajant amb la companyia. La relació entre l'equipament santcugatenc i Corella és estreta des que el Teatre-Auditori va construir l'escenografia de El lago de los cisnes alhora que va ser el primer teatre de Catalunya en programar-la.
En aquest nou muntatge, Ángel Corella s’atreveix amb la fusió d’estils (ja havia fet un primer tast en la seva col·laboració amb María Pagés) i ha encarregat al duet Ángel Rojas i Carlos Rodríguez, responsables del Nuevo Ballet Español, la coreografia de l'espectacle. Es tracta d'una peça on els ballarins de la companyia, d’essència clàssica, poden submergir-se de ple en un altre estil, el flamenc. La música, creada especialment per a la peça, és d’Héctor González.
No és estrany veure com artistes reconeguts preparen els seus espectacles al Teatre-Auditori i en els darrers mesos, per exemple, Els Amics de les Arts i Manolo García han passat per Sant Cugat per enllestir les seves gires. Aquest fet es deu principalment al taller d'escenografia del Teatre-Auditori, que construeix l'escenari de molts espectacles de primer nivell; alhora que a les facilitats que l'equipament ofereix als artistes.
En aquest nou muntatge, Ángel Corella s’atreveix amb la fusió d’estils (ja havia fet un primer tast en la seva col·laboració amb María Pagés) i ha encarregat al duet Ángel Rojas i Carlos Rodríguez, responsables del Nuevo Ballet Español, la coreografia de l'espectacle. Es tracta d'una peça on els ballarins de la companyia, d’essència clàssica, poden submergir-se de ple en un altre estil, el flamenc. La música, creada especialment per a la peça, és d’Héctor González.
No és estrany veure com artistes reconeguts preparen els seus espectacles al Teatre-Auditori i en els darrers mesos, per exemple, Els Amics de les Arts i Manolo García han passat per Sant Cugat per enllestir les seves gires. Aquest fet es deu principalment al taller d'escenografia del Teatre-Auditori, que construeix l'escenari de molts espectacles de primer nivell; alhora que a les facilitats que l'equipament ofereix als artistes.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok