Aram Millet posa color al passatge subterrani de l'estació de Valldoreix

Segons l'artista, la idea és transmetre "el poder de la natura i la importància del transport públic"

Aram Millet, conegut amb el nom artístic d'Aram Rah, ha estat l'autor, juntament amb Dani Berenguer, dels dibuixos que des de la setmana passada formen part del passatge subterrani de l'estació de FGC de Valldoreix. Es tracta d'un encàrrec de l'EMD de Valldoreix per tal de restaurar aquest túnel que connecta per sota les vies la plaça de l'Estació i l'Avinguda Villadelprat.

Segons l'artista, la idea de tot el conjunt és transmetre "el poder de la natura i la importància del transport públic. També poder fer una esmena als models antics d'aquesta línia de tren". Entre d'altres s'hi poden observar figures humanes, trens antics "granotes", parts del cel, flors i altres formes abstractes. Dani Berenguer ha estat qui ha dibuixat les formes geomètriques. 

Aquest 2016 Aram Rah també ha fet els murals de l'escola bressol i de l'Espai Jove.

El passatge connecta la plaça de l'Estació amb l'avinguda Villadelprat FOTO: Pere FernándezUna dona africana simbolitza la mare terra FOTO: Pere Fernández

 
Comentaris

Destaquem