ARSinNOVA obre el IV Cicle de música sacra coral al Monestir

El cicle, organitzat per Camerata Sant Cugat, inclou 5 concerts entre novembre i maig

ARSinNOVA Cor de Cambra és la formació que donarà el tret de sortida al quart cicle de música sacra coral al Monestir el divendres, 20 de novembre. Un cicle de cinc concerts organitzat per Camerata Sant Cugat amb la col·laboració de la Parròquia de Sant Pere Octavià en benefici de Càritas i amb el suport de l'Ajuntament de Sant Cugat.

 

Aquest quart cicle de polifonia vocal es completarà amb les formacions corals Cor PAX, el Cor Vivaldi, la Camerata Coral Sant Cugat i el Cor de cambra Anton Bruckner.

 

El primer concert de la quarta edició del cicle serà el divendres 20 de novembre amb el Cor de cambra de Barcelona ARSinNOVA. The Lamb, una obra minimal de Tavener, dóna nom al programa basat en una selecció de 14 obres a capella que interpretarà el cor sota la direcció de Pere Lluís Biosca.

 

El cor de Cambra ARSinNOVA proposa un recorregut per la música sacra europea a partir d’una tria d’alguns dels textos més poètics de les diferents litúrgies cristianes.

 

El concert començarà a les 21 hores, i les entrades (10 euros) es poden adquirir el mateix dia del concert a partir de les 20.30 hores, o de manera anticipada a l'Oficina de Turisme de Sant Cugat.

El cicle

És la quarta edició del cicle. FOTO: Lali Puig
  • ARSinNOVA Cor de Cambra. Direcció: Pere Lluís Biosca. Divendres 20 de novembre de 2015 a les 21 hores.
  • PAX Cor de Cambra. Direcció: Esteve Costa. Divendres 22 de gener de 2016 a les 21 hores.
  • Cor Vivaldi. Direcció: Òscar Boada. Divendres 26 de febrer de 2016 a les 21 hores.
  • Camerata Sant Cugat. Direcció: Xavier Baulies. Divendres 29 d'abril de 2016 a les 21 hores.
  • Cor de Cambra Anton Bruckner. Direcció: Júlia Sesé. Divendres 27 de maig de 2016 a les 21 hores.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem