L'artista Sergi Barnils cedeix obres al Pla i Farreras per apropar l'art als joves

Els alumnes del Pla i Farreras s'han acostat a les obres de diferents artistes santcugatencs com Grau-Garriga i Sergi Barnils

L’artista santcugatenc Sergi Barnils ha cedit 9 obres sobre paper a l'institut Joaquima Pla i Farreras per ser utilitzades com a materia didàctic i apropar l'art als joves. De fet, els alumnes del centre de Sant Cugat van poder gaudir de les obres i l’expertesa de diferents artistes santcugatencs, que els van compartir la seva visió de l’art i la natura.

Amb motiu de l’estudi de la Terra en la matèria de ciències naturals, i amb l’objectiu de fomentar l’observació dels alumnes, es va voler implicar l’art i la seva capacitat de mirar la realitat en aquest àmbit de les ciències. Per fer-ho, es van apropar les obres de diferents artistes santcugatencs com Grau-Garriga, Maria Fabre, Paco Minuesa, Pep Codó i Sergi Barnils, les quals acompanyaven les activitats per descobrir la geologia.

Alguns dels artistes van compartir amb els alumnes les seves visions mitjançant vídeos en què s’hi adreçaven directament i els compartien les seves reflexions. Després de l’experiència, Sergi Barnils va donar 9 pintures en tècnica mixta de la sèrie Configuracions al centre de secundària, de manera que els alumnes podran gaudir-les a partir d’ara des del mateix institut.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem