Aquest divendres 3 d'octubre, la festa "Recordant el Dolly" va omplir l’espai situat a l’antic garden, al costat de l’EMD de Valldoreix. La mítica discoteca va estar oberta als anys setanta i vuitanta i era el punt de trobada dels joves tant de Sant Cugat com de rodalies. La celebració va servir per recollir fons per l'entitat Polseres Candela, que els destina a la investigació del càncer infantil a l’Hospital Sant Joan de Déu.
La festa va tenir l’actuació dels grups santcugatencs: Cugat Grup i dels Incombustibles i de la DJ Bibi March, tot presentat per Charo Sebastián. La festa també va servir per homenatjar a la família Boadas qui regentava la discoteca fins al 1990, en el seu espai s’hi va ubicar l’Escola de Música de Valldoreix. L’èxit fa pensar als promotors encapçalats per Simó Franch, en repetir la iniciativa. La festa va recollir més de 7.500 euros solidaris.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok