Sant Cugat viurà una Diada de Sant Ponç plena de música, actes populars i, sobretot, castells. Els Castellers de Sant Cugat celebren enguany el seu 30è aniversari, i el cap de setmana de Sant Ponç, del 8 al 10 de maig, és una de les cites destacades d'aquest any especial. Sota el lema #30anysconstruint, els Gausacs han preparat una programació que combina actuacions castelleres amb concerts, sopars i dinars populars en diversos espais de la ciutat.
El punt àlgid serà el diumenge 10 de maig amb la XVIII Diada de Sant Ponç a la plaça d'Octavià, on els amfitrions actuaran al costat dels Castellers de la Vila de Gràcia i els Castellers de Sabadell. El cap de setmana, però, arrencarà el divendres 8, el cap de setmana arrancarà amb un assaig obert a la Sala Canigó i un concert de tribut de música catalana al Parc Ramon Barnils. El dissabte 9, la festa es traslladarà a la plaça de Barcelona amb activitats infantils, una diada de vigílies i un sopar popular cantat. I diumenge, a banda de la diada, hi haurà un dinar popular i festa fins a la tarda a la plaça U d'Octubre.
Tota la programació:
Divendres 8 de maig
20.00 h – 22.30 h: Assaig obert a la Sala Canigó
- C/ del Dos de Maig, 31
22.30 h – 01.00 h: Concert i PD al Parc Ramon Barnils
- "La Nit del Canet", tribut de música catalana
- PD Hen, artista emergent santcugatenc
Dissabte 9 de maig
16.00 h – 18.00 h: Activitats infantils i familiars
- Castell inflable, jocs d'equilibri, manualitats..
- Lloc: plaça Barcelona
18.00 h – 20.00 h: Diada de Vigílies de Sant Ponç
- Amb els Castellers de Molins de Rei i els Castellers de Viladecans
- Lloc: plaça Barcelona
20.00 h – 21.20 h: Sopar popular cantat
- Macarronada popular a càrrec de Cal Gausac, entrega d'escuts i cançons populars
- Lloc: plaça Barcelona
21.20 h – 23.00 h: Concert "La Canya d'Or"
- Ball de gralles del famós grup de Reus
- Lloc: plaça Barcelona
Diumenge 10 de maig
09.00 h – 11.30 h: Matinades de Sant Ponç
- Lloc: plaça d'Octavià
12.00 h: XVIII Diada de Sant Ponç
- Amb els Castellers de la Vila de Gràcia i els Castellers de Sabadell
- Lloc: plaça d'Octavià
14.00 h – 16.00 h: Dinar popular
- Fideuada a càrrec dels Jespaellas, amb música i barra
- Lloc: plaça U d'Octubre
16.00 h – 19.00 h: PD Martí Arisa
- Fi de festa
- Lloc: plaça U d'Octubre
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok