Lluís Feliu publica 'Tarannà Emprenedor', un llibre de màrqueting per tothom

El periodista santcugatenc presentarà el seu últim llibre amb què pretén obrir l'òptica marquetiniana a tothom aquest divendres

El doctor en màrqueting i col·laborador del TOT, Lluís Feliu, ha publicat el seu nou llibre de màrqueting. Tarannà Emprenedor, publicat pel segell Publicalis de l'editorial Profit, és una introducció al màrqueting per a tots els públics que busca despertar l'interès per emprendre i estimular nous projectes al país. El divendres, 31 de març, presentarà el seu llibre a l'Abacus de la plaça Octavià de Sant Cugat a les 19 h.

És un llibre de màrqueting perquè parla dels seus fonaments, però el que l'autor vol aconseguir és que la gent aprofiti el màrqueting per atrevir-se a fer un canvi de vida. Busca ensenyar a veure oportunitats a través d'una òptica 'marquetiniana' i saber aprofitar-les, i també, que serveixi com una base per entendre qualsevol projecte empresarial i detectar què val la pena per poder emprendre projectes propis.

Cada un dels 12 capítols que conformen el llibre expliquen una teoria bàsica del màrqueting i es vincula a algun projecte que l'autor hagi tirat endavant que permet il·lustrar-la. La idea que vol transmetre és que el màrqueting és una manera de viure i d'afrontar la vida, com expressa l'escriptor "si tens un problema, et crees una estratègia marquetiniana, et marques un objectiu i ja pots tirar endavant".

Vol demostrar que la lògica marquetiniana no és una disciplina exclusiva del món empresarial sinó que es pot aplicar a qualsevol aspecte de la vida quotidiana, tant com per convèncer algú de viatjar a algun lloc en comptes d'un altre com per aconseguir la feina dels teus somnis. La idea que vol que tinguin els lectors al final del llibre és que una estratègia de màrqueting ben aplicada permet assolir qualsevol objectiu marcat.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem