Lluís Ribas està enllestint el llibre 'Els colors del Monestir'

L'obra constarà de quadres del Monestir fets per l'artista santcugatenc acompanyats de textos d'escriptors santcugatencs

Imatge del Monestir de Sant Cugat. FOTO: Arxiu Imatge del Monestir de Sant Cugat. FOTO: Arxiu
L'artista i galerista santcugatenc Lluís Ribas està preparant un llibre amb 20 quadres seus de petit format del Monestir. Cada pintura anirà acompanyada d'un text relacionat amb el Monestir dels escriptors santcugatencs Marta Pessarrodona, Lluís Calvo, Sam Abrams i Rudolf Häsler. Els quadres representen el Monestir en diferents èpoques de l'any i en diferents horaris: "La gent pot descobrir la riquesa de gammes de colors del Monestir", explica Ribas. L'artista assegura que ha quedat sorprès pels canvis en el monument santcugatenc depenent de la llum que li toqui.

El llibre, que portarà per títol Els colors del Monestir, es presentarà a mitjans de desembre a Sant Cugat. Aquest projecte s'emmarca en la iniciativa d'Art Solidari de Lluís Ribas que té per objectiu fer servir "l'art per ajudar a les necessitats de la gent". És per això que tots els diners recaptats per la venda del llibre, es destinaran a l'obra benèfica d'alguna entitat de la ciutat. L'obra, es podrà trobar a les llibreries de Sant Cugat i a la botiga del Museu de Sant Cugat.

A més, els dies 9, 10, 11 i 12 de desembre, el Museu de Sant Cugat exposarà els 20 quadres del Monestir de Lluís Ribas. A partir de llavors, la col·lecció es traslladarà a l'Espai Lluís Ribas.

 
Comentaris

Destaquem