L'Orquestra Simfònica Sant Cugat presenta una temporada amb Beethoven i els germans Claret

Els Valsos i Danses de Nadal i el Concert de Sant Jordi, dos dels recitals més esperats a Sant Cugat

L'Orquestra Simfònica Sant Cugat ha descobert la nova temporada 2026-2027, que compta amb set concerts al Teatre-Auditori Emma Vilarasau de Sant Cugat i altres recitals arreu del país. L'acte de presentació, conduït pel periodista Jofre Llombart aquest dissabte a l'Aula Magna de l'Escola Municipal de Música Victoria dels Àngels, ha comptat amb el quartet de corda de la Simfònica que han interpretat música de Mozart, Dvorak i Piazzola.

La programació l’ha presentat el director titular de l’orquestra, Salvador Brotons, que ha destacat que aquest any es especial ja que es compleixen 150 anys del naixement de Pau Casals i els 200 anys de la mort de Beethoven. Brotons ha donat detall del programa 2026-2027 amb el concert amb els Germans Claret el 16 d’octubre, en motiu dels 50 anys de la seva trajectòria artística. 

Quartet de corda de la Simfònica FOTO: Orquestra Simfònica Sant Cugat

Quartet de corda de la Simfònica FOTO: Orquestra Simfònica Sant Cugat

Seguiràn La 2a de Sibelius amb Patricia de No (flauta) i la directora Virginia Martínez el 20 de novembre. El 27 de desembre, els tradicionals Valsos i Danses de Nadal amb l'orquestra dirigida per Josep Ferré. El 9 de gener, Homenatge a Pau Casals amb Mar Gimferrer i la direcció de Jordi Picorelli a la Sala Clavé. El 19 de febrer l’Ocell de Foc amb el contrabaixista Blai Gumí dirigit per Salvador Brotons. El 19 de març, la 5a de Beethoven, amb Maria Canyigueral al piano. El Concert de Sant Jordi el 23 d’abril, amb Fedor Veselov al piano i dirigit per Brotons, i el 21 de maig El bolero de Ravel dirigit per Josep Ferré.

L’acte s’ha tancat amb els parlaments de Flora Puntos, presidenta de la Fundació Privada Música Simfònica i de la regidora de Cultura, Núria Escamilla.

Consulta tot el programa de l'Orquestra Simfònica Sant Cugat.

Concerts de l'Orquestra Simfònica al Teatre-Auditori Sant Cugat

  • Els Germans Claret amb la Simfònica — Gerard Claret, violí i Lluís Claret, violoncel; Salvador Brotons, director. 16 d’octubre de 2026 · 20 h
  • La 2a de Sibelius — Patricia de No, flauta; Virginia Martínez, directora. 20 de novembre de 2026 · 20 h
  • Valsos i danses — Josep Ferré, director. 27 de desembre de 2026 · 19 h
  • L’Ocell de foc — Blai Gumi, contrabaix; Salvador Brotons, director. 19 de febrer de 2027 · 20 h
  • La 5a de Beethoven — Maria Canigueral, piano; Salvador Brotons, director. 19 de març de 2027 · 20 h
  • Concert de Sant Jordi — Feder Veselov, piano; Salvador Brotons, director. 23 d’abril de 2027 · 20 h
  • El Bolero de Ravel — Josep Ferré, director. 21 de maig de 2027 · 20 h

 

La Simfònica a Catalunya

Durant la temporada, l'Orquestra Simfònica creuarà la frontera de Sant Cugat i oferirà els seus repertori arreu dels Països Catalans. De fet, el perimer recital de la temporada serà el 3 d'octubre a Palma, on interpretaran la Novena simfonia de Beethoven en un homenatge a Conxita Badia. Manresa, Vilassar de Dalt, Tordera, Barcelona, Cornellà de Llobregat, Reus, Esparreguera, Montcada i Reixac, Sant Celoni i Esplugues seran les altres parades de la formació.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem