Torna l'activitat a El Siglo

La sala santcugatenca del Mercantic enceta nova temporada després de les vacances d'agost

La sala El Siglo de Mercantic reprèn aquest diumenge, 1 de setembre, la seva activitat amb un nou concert-vermut. La primera proposta després de les vacances d'estiu el protagonitzaran el Trio El Siglo, format per Arrigo Tomasi, Daniel Levy i Nestor Munt.

Serà aquest diumenge, 1 de setembre, a partir de les 12.30 hores. Amb entrada gratuïta, hi haurà un segon passe a les 13.15 hores, i un darrer a les 14 hores.

I, a més...
Durant aquests dies, a El Siglo, encara es pot visitar l'exposició Canet 22 pintors. Una mostra col·lectiva del grup de set pintors que porten el mateix nom de la mostra. El grup està integrat per Ute Rebholz, Pilar Cárceles, Marta Rourich, Pequi Jordà, Pepi Arnella, Ignasi Tintoré i Pepe Vallès.

Entre les obres presentades es troben una sèrie de quadres dedicada als arbres amb el títol Los árboles no(s) dejan ver el bosque, en els que s'utilitza la tècnica del collage.

 
Comentaris

Destaquem