contingut promocionat
Amat Cultura L

 

 

Tura Soler i Jordi Grau presenten a Sant Cugat el llibre 'Sense Pietat'

La presentació del llibre es farà el dimarts, 25 de febrer, a les 19 h a la Sala El Siglo del Mercantic i està oberta a tothom

Els periodistes de successos Tura Soler i Jordi Grau presentaran a Sant Cugat el seu darrer llibre Sense pietat. La presentació del text se celebrarà el pròxim dimarts, 25 de febrer, a les 19h, a la Sala El Siglo i cal inscriure's gratuïtament omplint el formulari per assistir.

La presentació del nou treball d'ambdós cronistes està organitzat pel TOT Sant Cugat, amb el suport d'Amat Cultura i compta amb la col·laboració del Mercantic, Òmnium Sant Cugat i la llibreria La Salvatge Llibres. En acabar l'acte, s'obrirà un torn de preguntes i podrà adquirir exemplars del llibre signat pels dos autors.

  Inscriu-te ara!

Més sobre el llibre 'Sense Pietat'

El llibre 'Sense Pietat' FOTO: Cedida

El llibre 'Sense Pietat' FOTO: Cedida

Les vuit morts que recull aquest llibre són particularment esgarrifoses perquè hi ha un component que les relliga totes: la crueltat. Són vuit crims sense pietat. Assassinats el cadàver del qual mai s'ha arribat a trobar; crims que han quedat sense culpable perquè s'han investigat poc i malament; cossos que han estat víctimes d'una violència extrema; un cas dels anys noranta que fa replantejar si es protegeix prou les dones maltractades... En tots, l'assassí ha actuat sense compassió, la qual cosa ha impactat els autors d'aquest llibre, els periodistes Tura Soler i Jordi Grau.

Ells també són protagonistes d'aquests casos, ja que expliquen com els van viure com a periodistes, entrevistant testimonis, gent propera a les víctimes i investigadors, per tal de trobar informació per resoldre els interrogants dels assassinats. Perquè la veritat, malgrat que passin els anys, no prescriu.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem