Detenen un santcugatenc per una plantació de marihuana

En l'operació s'han confiscat 137 plantes en un terreny del barri de Can Pi, a Rubí

La Policia Nacional ha detingut dos persones per estar presumptament relacionades amb una plantació de marihuana. Un dels dos arrestats, de 24 anys d'edat, té el domicili fixat a Sant Cugat, encara, que, segons la policia, passava llargues temporades en una barraca adjacent a la plantació per cuidar-la. Als detinguts, tots dos de nacionalitat espanyola, se'ls imputa un delicte contra la salut públic i un altre per tràfic de drogues.

En l'operació els efectiu policials van intervenir 137 plantes de marihuana, amb un pes total de 239 Kg. El descobriment de la plantació va venir motivat per la denuncia d'una persona, que va veure el camp de marihuana en el sector de Can Pi, a Rubí. El cultiu, ubicat en un lloc de difícil accés, estava vigilat per gossos.

Els dos arrestats, que han passat a disposició judicial i van quedar lliures amb càrrecs, venien la droga a ciutats com  Terrassa, Rubí i Granollers.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem