L’Ajuntament assessora empreses perquè puguin participar en licitacions públiques

La voluntat és donar suport a l’activitat econòmica per al manteniment del teixit empresarial de Sant Cugat

L’Ajuntament de Sant Cugat ha posat en marxa un nou servei d’assessorament per a empreses perquè puguin participar en licitacions públiques amb garanties d’èxit. Es tracta d'una de les mesures de suport a les empreses per fer front als efectes de la pandèmia del coronavirus.

Més info: Les mesures econòmiques que proposa l'Ajuntament per combatre el coronavirus
 
La voluntat és donar suport a l’activitat econòmica per al manteniment del teixit empresarial de Sant Cugat. Així mateix, es vol apostar per l’economia local i els productes i serveis de proximitat. Es tracta d'un nou servei d’assessorament i acompanyament per inscriure’s al Registre Electrònic d’Empreses Licitadores.

"En el context post Covid-19, optar a ser proveïdor de les administracions públiques pot permetre diversificar les fonts d’ingressos i, com a conseqüència, pot  representar una salvaguarda per a l’activitat econòmica", exposen des del Consistori en un comunicat. El servei, que oferiran professionals especialitzats, inclourà assessorament i acompanyament individualitzat per a la realització i presentació dels tràmits i documents.

Registre Electrònic d’Empreses Licitadores

Amb la Llei de contractes del sector públic que va entrar en vigor l’any 2017, una part destacada de les licitacions i contractes de les administracions públiques requereixen que les empreses que vulguin participar estiguin inscrites al registre administratiu electrònic on consten les dades de l’empresa per tal de simplificar els tràmits entre les administracions.

L’obligatorietat, però, s’estén cada dia més a altres procediments de licitacions i contractacions, i resulta més important que mai que les empreses realitzin una correcta inscripció i aportin la documentació adequada per poder optar en les mateixes condicions a aquestes licitacions i contractes.

Com es pot sol·licitar el servei?

Les empreses interessades s’han d’adreçar a l’Oficina d'Atenció a l'Empresa a través del formulari web i l’equip tècnic els atendrà al més aviat possible.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem