Touchland és una empresa fundada l’any 2009 a Sant Cugat, que genera espais nets i saludables per als clients de les empreses mitjançant dispensadors automàtics. Aquests permeten higienitzar i hidratar les mans en dècimes de segons amb la teconologia més avançada. La seva fundadora a Espanya, Andrea Lisbona, té 25 anys i aposta per la sostenibilitat i el valor afegit que ofereix el seu producte.
Què és Touchland?
Touchland és una empresa que es dedica a generar espais saludables mitjançant la higiene de mans.
Què oferiu?
Tenim la distribució en exclusiva d’un producte americà que té forma de bola, de fet, és coneix com la boleta, que és un dispensador automàtic d’alcohol que conté crema hidratant, amb el qual et desinfectes les mans en dècimes de segon. L’avantatge és que no t’has de desplaçar fins al lavabo i, evidentment, és més sostenible i gastes menys recursos naturals, com aigua i paper.
Com a fundadora de l’empresa, d’on sorgeix la idea?
Jo vaig estudiar a Esade, i després vaig estar estudiant a Estats Units un any. Allà ja vaig veure aquest producte. Anaves al gimnàs i ho trobaves; la gent feia cua abans d’entrar al restaurant per utilitzar el dispensador. Més tard vaig fer un creuer per la Mediterrània, i no podies pujar al vaixell sense utilitzar el producte. I veient una mica la resposta del públic europeu quan entrava en contacte amb el producte, que ho provava per curiositat i s’hi acabava fent addicte, em vaig començar a plantejar portar-ho aquí. Arran d’això vam aconseguir l’exclusiva d’Espanya, i ara ja venem a Espanya, Portugal, Kènia, Tanzània, Veneçuela...
Quins són els principals clients?
Quan vam començar a comercialitzar el producte vam anar a dues fires, a la Fira de Protecció Laboral i a l’Alimentaria, i només presentar el producte ens va sobtar perquè ens van venir els del metro de Madrid, els Bombers, la Policia, la Casa Reial espanyola, l’empresa de llet Pascual..., tot tipus d’empreses. I el millor per a mi és que el 100% dels llocs on hem posat la boleta, utilitzen el producte i estan contents amb el resultat.
No és un producte més d’higiene...
Nosaltres diem que no hi ha empresa en què no tingui sentit posar el dispensador, perquè les empreses són persones, i les persones reben el 80% dels bacteris a través de les mans. Utilitzant aquest producte, pots reduir l’absentisme laboral i cuides la plantilla, els clients... És un valor afegit. En el moment en què tu incorpores un cartell que diu “L’empresa tal et cuida”, tu estàs donant un missatge de màrqueting al client. L’empresa està cuidant la seva salut.
Quin és el principal avantatge respecte d’altres productes d’higiene?
L’aigua i el sabó treuen la brutícia que es veu. Un cop tanques l’aixeta, ja tornes a tenir els bacteris a les mans. El desinfectant ho treu tot. A més, com és un dispensador automàtic, no entres en contacte amb l’aparell, fet que garanteix la higiene. I és agradable, perquè porta components hidratants. No és només alcohol, s’evapora ràpid, fa olor a clorofil·la... La gent no ho veu com un desinfectant, sinó com un producte que ajuda a cuidar la higiene personal.
És aplicable en l’àmbit familiar?
Sí. De fet, als Estats Units hi ha el format empresa i han tret el format casa. Aquí ens l’han demanat, però primer volem consolidar la idea de la higiene en aquest àmbit, perquè la gent encara no va a comprar i a la cistella porta el pa, la llet i el desinfectant de mans. Quan la gent ho tingui itnerioritzat, llavors ho traurem per al públic en general.
Què és Touchland?
Touchland és una empresa que es dedica a generar espais saludables mitjançant la higiene de mans.
Què oferiu?
Tenim la distribució en exclusiva d’un producte americà que té forma de bola, de fet, és coneix com la boleta, que és un dispensador automàtic d’alcohol que conté crema hidratant, amb el qual et desinfectes les mans en dècimes de segon. L’avantatge és que no t’has de desplaçar fins al lavabo i, evidentment, és més sostenible i gastes menys recursos naturals, com aigua i paper.
Com a fundadora de l’empresa, d’on sorgeix la idea?
Jo vaig estudiar a Esade, i després vaig estar estudiant a Estats Units un any. Allà ja vaig veure aquest producte. Anaves al gimnàs i ho trobaves; la gent feia cua abans d’entrar al restaurant per utilitzar el dispensador. Més tard vaig fer un creuer per la Mediterrània, i no podies pujar al vaixell sense utilitzar el producte. I veient una mica la resposta del públic europeu quan entrava en contacte amb el producte, que ho provava per curiositat i s’hi acabava fent addicte, em vaig començar a plantejar portar-ho aquí. Arran d’això vam aconseguir l’exclusiva d’Espanya, i ara ja venem a Espanya, Portugal, Kènia, Tanzània, Veneçuela...
Quins són els principals clients?
Quan vam començar a comercialitzar el producte vam anar a dues fires, a la Fira de Protecció Laboral i a l’Alimentaria, i només presentar el producte ens va sobtar perquè ens van venir els del metro de Madrid, els Bombers, la Policia, la Casa Reial espanyola, l’empresa de llet Pascual..., tot tipus d’empreses. I el millor per a mi és que el 100% dels llocs on hem posat la boleta, utilitzen el producte i estan contents amb el resultat.
No és un producte més d’higiene...
Nosaltres diem que no hi ha empresa en què no tingui sentit posar el dispensador, perquè les empreses són persones, i les persones reben el 80% dels bacteris a través de les mans. Utilitzant aquest producte, pots reduir l’absentisme laboral i cuides la plantilla, els clients... És un valor afegit. En el moment en què tu incorpores un cartell que diu “L’empresa tal et cuida”, tu estàs donant un missatge de màrqueting al client. L’empresa està cuidant la seva salut.
Quin és el principal avantatge respecte d’altres productes d’higiene?
L’aigua i el sabó treuen la brutícia que es veu. Un cop tanques l’aixeta, ja tornes a tenir els bacteris a les mans. El desinfectant ho treu tot. A més, com és un dispensador automàtic, no entres en contacte amb l’aparell, fet que garanteix la higiene. I és agradable, perquè porta components hidratants. No és només alcohol, s’evapora ràpid, fa olor a clorofil·la... La gent no ho veu com un desinfectant, sinó com un producte que ajuda a cuidar la higiene personal.
És aplicable en l’àmbit familiar?
Sí. De fet, als Estats Units hi ha el format empresa i han tret el format casa. Aquí ens l’han demanat, però primer volem consolidar la idea de la higiene en aquest àmbit, perquè la gent encara no va a comprar i a la cistella porta el pa, la llet i el desinfectant de mans. Quan la gent ho tingui itnerioritzat, llavors ho traurem per al públic en general.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok