La cadena de cafeteries Vivari, especialitzada en productes de fleca, obrirà el seu primer establiment a Sant Cugat. Concretament, s'instal·larà al carrer de Valldoreix, a l'espai que ocupava SandwiChez, que va tancar aquest mes de gener. Després de setmanes d'obres, Vivari obrirà portes pròximament i està buscant personal. Es pot enviar currículum al correu vivari1santcugat@gmail.com.
Vivari va començar el 2012 com a fleques de proximitat i ara ha evolucionat cap al format de cafeteria, però amb protagonisme destacat per aliments de fleca. Actualment disposa de més de 200 establiments. L'agència immobiliària Area Retail, especialitzada en el sector comercial, ha gestionat l'operació.
En els últims mesos s'està vivint un nou boom de fleques i forns de degustació a l'eix comercial de Sant Cugat. Només en el carrer de Valldoreix hi ha gairebé deu establiments d'aquest tipus. De fet, aquest mateix febrer va obrir un nou forn (Forn de Cabrianes) davant d'on s'ubicarà al Vivari, a l'antiga Tater's.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.