El gimnàs del Grup DiR que hi ha a Sant Cugat, posa en marxa des d'aquest diumenge 1 de setembre la campanya DiR a la carta, una estratègia comercial perquè els usuaris paguin només aquells serveis que utilitzin amb l'objectiu de fer front a la pujada de l'IVA i a la situació de crisi econòmica perllongada.
Es tracta de que els clients només paguin aquelles instal·lacions o els serveis que en facin ús, "Pagues només pel que tries". La quota base de 20 euros. i inclou l'accés a la sala de fitness i a les classes dirigides virtuals amb vídeo wall. A més, els usuaris podran contractar horaris, vestidors, tipus de vestidor, tovallola, activitats dirigides, etc.
A banda del DiR Sant Cugat, el dia 15 de setembre també es posarà en marxa al DiR Maragall i des de l'estiu ja funciona al DiR Claris de Barcelona. Segons els directius del Grup de gimnasos és un model pioner en el món del fitness. S'ha fet una inversió de més de tres milions d'euros per posar en marxa aquest nou sistema de consum del gimnàs, d'acord amb les noves demandes dels usuaris.
Es tracta de que els clients només paguin aquelles instal·lacions o els serveis que en facin ús, "Pagues només pel que tries". La quota base de 20 euros. i inclou l'accés a la sala de fitness i a les classes dirigides virtuals amb vídeo wall. A més, els usuaris podran contractar horaris, vestidors, tipus de vestidor, tovallola, activitats dirigides, etc.
A banda del DiR Sant Cugat, el dia 15 de setembre també es posarà en marxa al DiR Maragall i des de l'estiu ja funciona al DiR Claris de Barcelona. Segons els directius del Grup de gimnasos és un model pioner en el món del fitness. S'ha fet una inversió de més de tres milions d'euros per posar en marxa aquest nou sistema de consum del gimnàs, d'acord amb les noves demandes dels usuaris.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok