'Sant Cugat a la butxaca' integrarà 220 comerços

La targeta pretén fidelitzar els clients dels comerços locals amb un sistema de promocions

L'associació de comerciants, Sant Cugat Comerç, ha presentat aquest dimarts, 14 d'abril, la targeta de fidelització 'Sant Cugat a la butxaca'.

En el marc de la 5a jornada de Diàlegs de Comerç, l'entitat, ha reunit en un dinar a l'Hotel Sant Cugat als comerciants locals per explicar-los el funcionament d'aquesta nova eina tecnològica que té com a principal objectiu fidelitzar el comerç local.

'Sant Cugat a la butxaca'


La targeta 'Sant Cugat a la butxaca' funcionarà mitjançant una tecnologia creada per l'Start-up Oliva Card.

Cada santcugatenc podrà disposar de la seva targeta i, a mesura que vagi fent despeses en cadascuna de les botigues que estiguin adherides a aquesta iniciativa, anirà acumulant punts.

D'aquesta manera, un cop l'usuari de la targeta hagi realitzat una compra, podrà decidir si bescanviar els punts acumulats en aquell comerç o acumular-los per altres promocions més generals com podria ser entrades a la piscina municipal.

Pel que fa als establiments, cada comerç disposarà d'un ipad mitjançant el qual, amb el codi QR de la targeta o des del mòbil del client, es podrà enregistrar la compra i per tant acumular els punts a l'usuari.

Una aposta de futur innovadora

Gràcies a aquesta nova tecnologia, tant les botigues com l'associació de comerciants, Sant Cugat Comerç, podran segmentar el públic i treure estudis que els ajudin a plantejar estratègies de marketing a nivell general.

A més, Oliva Card espera poder anant afegint diversos serveis a la targeta, com convertir-la en una eina de marketing pels comerciants o una targeta que acumuli punts per aparcar a la zona blava sense pagar.

 
Comentaris

Destaquem