Asepeyo invertirà 2,5 milions d'euros a Sant Cugat per crear una nova unitat de lesions medul·lars i danys cerebrals. Després de l'Institut Guttmann i Vall Hebron, l'hospital d'Asepeyo de Sant Cugat serà la tercera institució de Catalunya en disposar d'un centre habilitat per atendre pacients amb lesions medul·lars.
Segons informa el diari especialitzat Planta Doce i ha confirmat la companyia al TOT, les obres ja estan en marxa i la nova unitat podria entrar en funcionament durant el segon semestre de 2018. La previsió a mig termini, si compleixen les previsions, és contractar nous professionals a Sant Cugat. Inicialment, però, la tasca la realitzaran treballadors que ja estan en plantilla.
Asepeyo és una mutualitat d'accidents laborals que presta servei a 281.900 empreses i cobreix a més de dos milions de persones. La companyia disposa de 142 centres assistencials i quatre hospitals, el de Sant Cugat entre ells. Dona feina a més de 3.300 professionals en l'actualitat a l'estat espanyol i va obtenir uns ingressos d'1.857 milions d'euros el 2016.
En concret, el centre hospitalari de Sant Cugat suma anualment un total de 3.200 ingressos, realitza 2.900 intervencions quirúrgiques, 8.000 urgències i concentra al voltant de 18.000 estades.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok