El Banc de Sabadell enceta una campanya per a captar nous clientes amb una peça fonamental: un nou servei de plans d'estalvi personalitzats que ha permès a l'entitat incrementar un 20% el ritme de captació de nous clients, arribant fins a 9.000 per setmana. La institució aplica un nou concepte per a Espanya dels plans personalitzats: "s'ajuda el client a fer una reflexió sobre la seva capacitat d'estalvi present i futura per, partint d'aquesta base, dissenyar el millor pla d'estalvi combinant diversos instruments financers", explica el director de Banca Personal, Ramon Satorra.
La institució vol oferir als clients una gestió més personalitzada i amb més flexibilitat amb l'objectiu principal d'establir una relació profitosa per les dues parts. Per al client, ja que compta amb una atenció i gestió personalitzada que l'ajuda a pendre decisions d'acord amb les seves necessitats. I per al banc, que estableix amb els clientes una relació de confiança i professionalitat a llarg termini.
L'entitat també ha posat també en marxa un nou planificador en línia, que permet dur a terme una primera simulació de planificació de l'estalvi a llarg termini. D'aquesta campanya també formen part els anuncis televisius i de premsa "Converses sobre el futur".
La institució vol oferir als clients una gestió més personalitzada i amb més flexibilitat amb l'objectiu principal d'establir una relació profitosa per les dues parts. Per al client, ja que compta amb una atenció i gestió personalitzada que l'ajuda a pendre decisions d'acord amb les seves necessitats. I per al banc, que estableix amb els clientes una relació de confiança i professionalitat a llarg termini.
L'entitat també ha posat també en marxa un nou planificador en línia, que permet dur a terme una primera simulació de planificació de l'estalvi a llarg termini. D'aquesta campanya també formen part els anuncis televisius i de premsa "Converses sobre el futur".
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok