Els clients de Banc Sabadell ja realitzen més del 80% de l’operativa habitual a través de canals de banca a distància, ja sigui per Internet o mitjançant un dispositiu mòbil. Aquesta tendència creixent es veu reforçada encara més pel fet que més del 25% de clients de l’entitat ja hi accedeixen de manera periòdica a través del telèfon mòbil o l’iPad.
Segons un comunicat de l’entitat, més de 3,6 milions de fitxers es processen anualment per aquests canals i 800.000 clients utilitzen diàriament el servei d’avisos via SMS. Segons Miquel Montes, director general d’Operacions i Desenvolupament Corporatiu, “el desenvolupament dels canals a distància a través de dispositius mòbils és la principal prioritat de Banc Sabadell, ja que aquest serà, en el futur més immediat, el nostre principal canal de comunicació amb els clients”.
L’entitat presumeix de ser el primer banc que disposa d’una plataforma de banca mòbil en aplicació per a iPad i tauletestàctils Android a l’Estat espanyol. Més de 200.000 usuaris es connecten mensualment, a través del servei BS Mòbil, per gestionar la seva operativa bancària o consultar els seus comptes.
Segons un comunicat de l’entitat, més de 3,6 milions de fitxers es processen anualment per aquests canals i 800.000 clients utilitzen diàriament el servei d’avisos via SMS. Segons Miquel Montes, director general d’Operacions i Desenvolupament Corporatiu, “el desenvolupament dels canals a distància a través de dispositius mòbils és la principal prioritat de Banc Sabadell, ja que aquest serà, en el futur més immediat, el nostre principal canal de comunicació amb els clients”.
L’entitat presumeix de ser el primer banc que disposa d’una plataforma de banca mòbil en aplicació per a iPad i tauletestàctils Android a l’Estat espanyol. Més de 200.000 usuaris es connecten mensualment, a través del servei BS Mòbil, per gestionar la seva operativa bancària o consultar els seus comptes.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok