Eurofragance, una de les empreses impulsores del Beauty Cluster Barcelona

Tretze empreses creen un clúster de la bellesa amb l'objectiu de promoure la innovació i la sortida als mercats internacionals

La santcugatenca Eurofragance és una de les tretze empreses que integren el nou Beauty Cluster Barcelona que s'ha presentat aquest dilluns 12 de març, a Barcelona. Els principals reptes d'aquest clúster són la promoció de l'R+D, la innovació en productes i serveis, la introducció en mercats internacionals estratègics i la potenciació de formació. Felip Puig, conseller d'Empresa i Ocupació de la Generalitat, ha explicat que "el clúster neix amb la voluntat de les empreses de treballar plegades amb una visió estratègica i un valor afegit que els permeti fer créixer els seus negocis i generar riquesa".

El clúster té la voluntat d'incorporar nous membres i és obert a totes les empreses i agents de la cadena de valor del sector. Segons Josep Maria Martínez Ribes, president del Beauty Cluster Barcelona, "la missió que té és crear un espai de col·laboració empresarial per posar en marxa projectes nous, creatius i transformadors".

Qui en forma part?
El Beauty Cluster Barcelona està integrat per tretze empreses catalanes del sector que sumen una facturació de més 145 milions d'euros anuals. Aquestes empreses són Eurofragance, Carinsa, Ainea Perfums, MartiDerm, Genocosmetics, Bella Aurora, Fit4Ever, Camacho Cosmètics, Laurendor, Teknocs, Quadpack Group, CosmeticInMind i BlueMandarine. El sector de la bellesa a Catalunya representa el 53% de les empreses de la indústria de la bellesa a l'Estat espanyol.

 
Comentaris

Destaquem